Kako sam završio skačem u moru u 3 ujutru sa istanbulskim glitteratijem | RS.polkadotsinthecountry.com

Kako sam završio skačem u moru u 3 ujutru sa istanbulskim glitteratijem

Bio si svuda - Ibica, Mikonos, Majami, sve idi na detoksikaciju / RETOKS destinacije, ali sada treba da dodate novu lokaciju u laid back luksuznog listi, primorskom gradu Bodrum

Zašto ići Vreme je da ponovo Tursku?; Kao London, Istanbul je bio pod pretnjom od terorizma (i nastavlja da bude), ali spoljnih poslova i Komonvelta je sada savetuje da je u redu da putuju tamo, ali da se drže podalje od sirijske granice. Nalazi se na jugoistočnoj obali (suprotna strana u Siriji tvoju informaciju) Bodrum ima obilje neverovatnih hotela, lepim plažama, banje te oživljavanje, super cool tepihe i jastuci, neverovatan hranu i najpovoljnija ljudi.

Kada? Svaki put je dobar u zavisnosti od toga koliko toplote želite. Temperature su i dalje u sredine do kraja 20 stepeni do kraja Oct, koja je idealna za sve koji žele da izbegnu gužve letnji odmor.

Stvarno morate: Da li je tursko kupatilo. Mislim stvarno, stvarno mora. Prijatelji su ispričali detalje, ali nisam bio sasvim pripremljen za koliko bih voleo ovakav tretman. Oriental Hamam Ritualat Mandarin Oriental mesta Bodrum (€ 175 za sat vremena) je bio tako pristrasno iskustvo; celo telo piling, pokriven u toplom penom, masaža od glave do pete, nakon čega sledi ispiranje kose u tako lepom ambijentu, to me tako srećna sam skoro zaplakao. Pravilno princeza trenutak.

load...

Ako žele više od telo i um remont život Cois vrhu zdravstvenih udaraca A-listu. Omiljen Kate Moss, ovo Detok Centar je klinika / spavith tretmani u rasponu od detoksikacije / čišćenja, anti-starenja na prevenciji bolesti i oporavka. Tu je naglasak na promenu životnog stila i uzimajući putovanje "Vi ćete otići naš sajt sa solidnim znanjem" kako da žive zdrav i srećan način života "koja će biti najvažnije dobitak." Cene se kreću od € 235 do € 650.

Mnogo društven stvar, i jednako (ako ne i više) neverovatno je čarter jahtu i posadu da vas i vaše prijatelje da od Caresselukuri Resort & Spa za ručak između Greekand turskih ostrva. Sidro dole, skaču sa zadnje strane broda da plivaju u blago klati more, možda je krug ili dva pre nego što penjanje na palubu da salona okolo na palubi sa čašom šampanjca. 30 stepeni Sunce će vas osušiti na vreme za objavljivanje pozdravljaju kuvara koji je ručak služio, to je potpuni blaženstvo. Dan na moru na Miss Bstarts od € 3.000.

Ostanite na: TheMacakizi Hotel Bodrum je sve; ogrnut u bugenvilije, uđeš u prijemu (što je malo unutar i izvan istovremeno), koji se pozdravio lepim tepiha, velikih fotografskih knjiga, otvorene i super hladne atmosfere sa toplinom koja dolazi iz porodični biznis. Nazvan po majci vlasnika i originalni vlasnik Sahir Erozan, Macakizi znači Kueen of Spades. Ona je bila žena poznata po svom boemske načina života, druženje sa pesnicima, muzičarima i umetnicima, čiji duh prožima ovu Luke, lijepa lokacija. Nalazi se u brdima sa vidom blistavom Egejskog mora Beach Club je domaćin lepe one sa super modelom ovde i glumca tamo je, mesto da se opustite i danju i noću stranka ili bilo obrnuto. Sahir Erozan je preuzeo od svoje majke i njegovo prethodno iskustvo radi noćnih klubova u Vašingtonu donosi još jedan nivo stručnosti u službi - osoblje su ljubazno ali se pojavljuju samo kada su vam potrebne.

Na našem dolasku noći došlo je do svatovi odvija u tek treba da bude otkriven plaži. Tokom večere smo mogli čuti blagi ritam svira Grace Jones Donna Summer. Imali smo malu pogled preko balkona da vidim ko je imao ovaj kul venčanje u takvom hip hotel. Za nekoliko minuta smo primećeni i pokazao da im se pridruže (bili su prijatelji našeg domaćina), mi smo predali neku svadbenu tortu i čašu šampanjca i upoznala sa skoro svaki gost uključujući Seda Domanic, Editor-in-Chief of Turkish vogue, Esra Ustunkaia, fudbalski klub naslednica i DICE Kaiek. Dizajner prelepe venčanicu. Ispostavilo se da je venčanje bilo Kina Oskai je, glavni urednik jednog od Turske glavnih novina i njegovog američkog verenika. Bilo je toliko različit u britanskom venčanje; svi obučeni u belo, nema lude kape ili 'venčanje odeća', veoma boemska i potcenjeni. Igrali smo, sreli smo se sa roditeljima, izbegli smo sliku uzimanje drone, tako da kada se ceo svatovi odlučio da skoči u more oko 3 ujutro (možda je bio 4), u tradiciji jedne mangup ponudio, pogledao sam moj prijatelj, instinkt preuzeo i mi skočio ravno u, tako toplo, tako zabavno, bilo je konačno vreme za spavanje sa mojim novim udavio iPhone.

To se oseća kao način života nego hotel, ima finu prehranu, teretanu, spa i besplatne roming mačiće (životnih ciljeva pokrenuta nakon jednog boravka). Sobe početi od 350 € za B & B

Dine na: Biće ostavio je naš jahta je prilično neutemeljeno ulaz u Mimozabut mislim da možda nije neobično među kolegama dinara. Ova plaža strana restoran zaživi u ranim večernjim satima; pretti Gaud lampioni pokrije plafon kao sunce zalazi nad morem. Meni je pažljivo pregledali, počeli smo sa mezze od salata od hobotnice, lignje, babaganoush, jogurt dip, čili umak, belog luka kozica, turski hleb i veliki paradajz salatu. Mogao sam prestao tamo, ali glavno jelo je bilo najsvežije riba uhvaćena tog jutra, sa krompirom, salata, boranija i više hleba. Vino je bilo sjajno, kafa suštinski, pogled neverovatno, ambijent je bila opuštena, a bilo je više neodoljiva mačići, voleo ga!

Za nešto više centralna glave do Bodrum Marina u restoranu Memedoffish, to je zauzet, Buzzi lokacija, služi tradicionalnu hranu. Ko je znao turski vino je tako dobro? Naručili smo njihov najbolji bela, ohladiti i oštra - savršen početak. Mezze je put kojim treba ići ovde pa smo naredili izbor da podele - dimljenih inćuna, brancin sa artičoke, više lignje, ugalj žaru patlidžan, crni pasulj sa jogurtom, masline sa orasima i grčkom salatom. Spoljašnji prostor je veliki povoljna prilika za ljude posmatranje, jede, pije i ogovaranja!

Macakizi Hotelhas veliki restoran pa ako boravi tamo i osećam se baš sadržaj u daleko kreću od sunca palube, glavu gore za doručak / ručak / večeru za raznovrsne meni i duge liste vina sa somelijera pri ruci za savet. To je jednostavno i divno i ako niste gost je definitivno vredi rezervacije stola.

Donese kući... A kilimrug ili jastuk od kažem Burku, sa svim bojama i veličini u prodavnici. Cene variraju od 100 € naviše za tepih, i jastuci su mnogo jeftinije. Vlasnik prodavnice vredi razgovor da se, sa dosta poznatih priča (fotografije uključen) plus kako je proizveo najveću tkani tepih na svetu. On je veći od života sa najboljom unutrašnje radnje u Bodrumu, soba antikviteta u zadnjem delu radnje je šlag na tortu.

Nema autora Bojim se, oni imaju ograničen Facebook stranicu i možete naći razne komentare na mreži, ali na kraju samo treba da odemo tamo. Adresa je Tepedžik Mah, Neizen Tevfik CD. Ne: 34, 48400 Bodrum / Mugla, Turska. PhonePhone +90 252 316 45 71

Knjiga sada: Letite sa EasiJetdirect od London Gatvick do aerodroma Bodrum-Milas TAV je. Transfer do Bodrum poluostrva je cca. 45 min.

Isto tako, Jet2.com će uskoro početi sa radom neke dodatne linije iz Velike Britanije u Bodrum aerodroma u leto 2018; Stansted Airport, Mančester, Birmingem, Lids i Njukasl.

load...

Slične vesti

Zeitz MOCAA: Zašto svi sada udišu grad. Marie Claire

Period rasta mozga: Da li smo pametniji kada smo u našem periodu?

Kako zaustaviti kritiku lično

Post Život

Kako izgubiti težinu prema bijeloj kući

5 načina na koji možete vratiti svoju karijeru nakon porodiljskog odsustva

Unutar seksualnih života drugih ljudi

Post Život

Kako napraviti milione od blogovanja

Saznajte kako da započnete poslovanje iz Scratch-a za jedan dan. Marie Claire

Hotel Bachaumont Paris: Potapanje stvarnog Pariza u gornju marais

Post Život

1 u 5 od nas borimo se od anksioznosti, pa smo pitali stručnjaka za meditaciju za 6 jednostavnih koraka za olakšanje uznemirenosti

Kako jesti zdrav kada imate život

Prema vašem znaku zvijezda, ovo je esencijalno ulje koje treba koristiti više