Zašto zimski park i parni brod Kolorado je vaša skijaška destinacija za 2018 | RS.polkadotsinthecountry.com

Zašto zimski park i parni brod Kolorado je vaša skijaška destinacija za 2018

Planinski život u Koloradu nudi potpuno novo iskustvo u evropskoj skijanje, šire staze, gomila sveže fluffli snega, ponekad samo ti sečenje kroz drveće. Ako želite svetske klase skijanje, prelepih pejzaža i parče kaubojski života, glavom pravo u Vinter Park i parobrod, to voleo smo i da li će, takođe.

Zašto ići? Colorado je vrlo verovatno najviše opušteni, skijaška destinacija u SAD. Svako toliko srećan da pomogne sa bilo kakvim turističkim pitanjima, sa chatti preporuka restorana sa lokalnim stanovništvom i koji pomažu u kojima skije će me brže, oni zaista žele da pomognu i žestoko ponosni na svoje domovine.

Direktna (8 sati) let sa Bato Denver i kratkim vozom u gradu je takva jednostavan način pokretanja naš put. Stigli smo na Grand Kraford hotel hoda kroz epske holu pretvoren Union Station, mesto je vrvi od ljudi večeru i piće iz jedne od mnogih opcija hrane. Večerali smo na pločama od sira, mesa i salate od Terminal Bar. Savršen laganu večeru za umorne putnike kojima je potrebna ranoj noći. Naša 7am voz u Vinter Park ujutru potrebno je užasno rano Alarm Call, telo sat već kroz prozor, tako, nakon upoznavanja sa kolegama Journo i domaćini smo svi utonula do sobe da se ranije.

load...

Zimski park ekpressis do sada u životu najviše neverovatno putovanje vozom sam bio na. Klizeći iz Denvera u zoru, industrijske siluete protiv roze, narandžasta, lila nebu, onda više surburban scena, naroda dvorišta otkrivaju svoje zemlje način života, a zatim se u divljem zapadu jahanje iznad kanjona i kroz planine sa pogledom na male Denverin udaljenosti. Potrebno je 1 sat i 40 mins bez zaustavljanja, a završava sa impresivnih Narnia trenutku ulaska Moffat tunel u relativnoj normalnom scenografije i iskakanje u snegom na vrhu Alpine Mountain. Dolazak na van ski destinacije u 8:40 smo svi bili spremni da proveri u i da se Vezena se na planini Adventure Centre.

Hrana

Vinter park

Vertikalna BistroA veoma dobrodošli rano večera je imao u vertikalno. Borba protiv pospanosti i prvi puni dan skijanja u okviru našeg pojaseva lakoće hodanja manje od pet minuta, sa mesta gde smo bili je izuzetno cenjena. Gurnuo mi sto natrag do 8 uveče i svi večere je žuti karton, u 6pm, mi smo evropski (na no sorri britanskog ARGH) i ne mogu da jedu tako rano. Restoran je bio prilično rashlađeni kao špicu su 6pm, ljudi dolaze direktno iz planine da jedu - Samo da znaš u slučaju da želite da budu u punoj dahom trpezarijom. Hrana i mesto me je podsetio na dobrom gastro pub - losa file biftek nas podseća gde smo bili u svetu. Otišao sam na Lumberjack Burger, Kolorado trava Feed Govedina sa belim sira, kandiranog slanine, mešovitim zelenila, paradajza i iskusnim pomfrit 16 €, to je neverovatno, savršeno u stvari, ogroman! Glavna jela proždiru sve što smo bili iscrpljeni pa vreme je da udari naše velike krevete, glava i noge meri treba da budu sveži ujutro.

load...

Volario'sAlvais dobre da istražuju lokalnu grada tako da smo krenuli u gradu Vinter Park na večeru u italijanski uticala restoran Volario je. Pozdravio sa osmehom i prebacili do restorana servis je bio veliki i meni varirao sa svim klasika koje želite da vidite. Otišao sam na rukola salata ukusnu porciju pršute, smokva, Sumac Vinaigrette, Pecorino (10 €), a zatim je Pappardelle sa foraged pečurkama, pinjola, Barolo puter, majčina dušica, beli luk (18 €) i dele divan Gelato Pie , naredio sve ukus da delite - čokolade i bombone, pistaćima, i čokolada (9 € po porciji).

Parobrod

Kafe divaa kratke vožnje od One Steamboat Place je kafe Diva za savremeni tržište restoran služi najbolje Kolorado ima da ponudi. Vrlo moderan trpezarija sa slabim svetlom, umetnosti ukrašena zidovi i neverovatno ljubazno i iskusno osoblje potvrđuje razlog za pakovanje samo jedan par pete. Nakon uzimanja uzoraka pola meni smo delili sve između nas i jela koje treba da znate o su neverovatne puter od kikirikija i slanina sendviče - Azijski dinstani svinjski stomak, Tajlandski kikiriki sos, Srirača čili sos, suvo grožđe orah zdravice (14 €) iskreno, to su vredno letovi sami, tuna carpaccio komorač i rukola salata, obrijao jaja, kapare, očuvana limun Aioli (23 €) je divljač shortloin kaberne teletina demi-glas, zimske povrće sa bademima, iukon gold pire krompir (45 €) i božanska tres Leches hleb puding sa slanom karamela, narezane badema, braon puterom sladoled (11 €).

Lov Countri Kuhinja

Centar Parobrod je super kul, ali niske ključ visok ulica sa kafićima, barovima / restoranima, prodavnicama I kaubojskim prodavnici. Lov Countri Kuhinja je na glavnoj ulici, to je veliki stakleni prozori i bela unutrašnjost osećaju sveže i moderno i otvorena kuhinja ohrabrujuće na vidiku. Naša divna konobarica kaleme od informacija menija koja je omaž južnoj kuhinje služio sa nekim ozbiljnim pića - meniju koktel kod kuće u bilo kom Svanki grad Hipster bara, pitao sam za preporuku i bio je veoma zadovoljan mojim Mint Julep - The Old Kentucki classic sa "Lov" Single barrel Buffalo Trace, menta ~ služio u julep šolju drobljenog leda (11 €).

Toliko izbora, ali na kraju sam otišla na kuvani Svinjski Cheek - Brussel klice i kuvano kikiriki salata, kuinoa i benne semena, red jus očiju (9 €), onda je neverovatno Jambalaia * - Andouille, patka, plavi dagnje, pečene paradajz i da završi Karolina zlato pirinač, Creme Fraiche (17 €).

VibeVinter ParkEverione je dobrodošao u Vinter Park, veoma je Famil orijentisan sa decom ispod 12 skijanja za besplatno. Vibe je zabaviti, tražiti pomoć ako zaglavi, svi super prijateljski od momaka koji rade žičare osobi koju dele sto sa na ručku. Tokom večeri ljudi oblače da bude toplo i udobno, to je nije stranka centar, to je gde se napune, opustite se i napunite za sledeći dan.

SteamboatSteamboat je malo više fensi, to je očigledno smrzava (udarimo - 18 jednog jutra), tako i dalje pack everithing fleeci ali vredi baca par pete u vašem slučaju. Opet svi srećni da razgovarate i saznate kako se svira područje ili zainteresovani odakle si, vibracije u Coloradoin generala je otvoren i gostoljubiv.

Ne propustite

Planinski park - Mačka Skijanje

Samo sam naučio da skija u poslednjih nekoliko godina, tako da je ovo izvan mojih sposobnosti i bio je veoma srećan što idu u planine za drugi skijanje lekciju, ali ako imate sposobnost osmehe na licima kada je ostatak moju grupu se vratio iz njihovog dana bio da je to neophodno. Sa putovanja u organizaciji svaki dan Povder Addictionit je nešto što bi trebalo da se uklopi negde u boravka - odvedeni u više izolovanim i netaknute uglovima području planine iou can avantura svoj put dole otvoren prostor Jonas Pass ili kroz drveće i biti vraćeni od strane Cat - savršeno!

Cena je 400 € za dan uključujući i ručak od Rudi Deli i dva piva na kraju dana od Steamvorks pivare.

Alpenglov Masaža

Ne želeći da propuste poslastica taj dan sam na čelu da Alpenglov Massagefor neverovatna "Planina masažu" od vlasnika Tracei Vindmill. Ja sam je patio sa malo visinske bolesti (duboko intenzivno glavobolje) i upale teladi mišića nakon konačno učenja da se i njihov potpis masaža učinio sve da ublaži pritisak. Trejsi je izuzetno vešt i ima iskustvo u različitim tehnikama masaže, ona prilagođava svakom masažu potrebama klijenta i mogu vam obećati da je to jedina stvar koja je pomogla ceo dan.

Dok si tamo...

Parobrod - Del trougao 3 Ranch

To je kaubojski zemlja tako bilo šanse da se na konju i biti domaćin jednog od Steamboats lokalnih likova je dobra promena scenografije. Nakon ujutro skijanje smo skočili na našem autobusom i krenuli u selu. Porodica pokrenuti ranč smo izveli na 2 sata obilaska imovine bivšeg olimpijskog skijaša i sa punim radnim vremenom kauboja Rai. On je savršen domaćin sa pričama godina prošlih i života svakako puna živeo. Konji su nežni predeli lepo je tako miran način da se provede popodne i samo sat vremena od Steamboat.

Troškovi su....55 € za 1 sat, 85 € za 2 sata, 175 € za 1 - 2 dana

Parobrod - Jagoda park Vruća proleće

Postoji nekoliko stvari u životu koje izgledaju smešno, ali u stvari ostvariti ukupan smisla kada se na njih, sa ovim na umu skidanje do kupaćem kostimu u Sub Zero temperaturama sam bio siguran da je bio jedan od onih trenutaka. Drhte, ali uzbuđen da je samo nekoliko koraka da uđu u mineralne vode bogate što je ukusno toplo i, u stvari, jedan je bio vruć, možda samo malo previše da troše više nego 10 minuta. To ne može da bude lepša podešavanje sneg vrhu Alpines okružen vruće proleće, bilo je 3 oblasti, hot, topla i čili - uspeo sam dva najnižih tonova u Icei vodi nagovorili u mojim francuski snoubord kolege pratioca, ona je sa nagradu od punog tela pecka kad si se okliznuo nazad u toplom bazenu. Vođena od strane grupe ljudi koji žive potpuno van mreže, ima zadovoljavajući hipik oseća i potpuno vredno 20 € za odrasle i 10 € za decu, pogotovo što otvorena do 22:30 Sun - čet i ponoći Pet i Sat.

Slične vesti

Skandinavski dizajn: Slike prave kuće Scandi da vam daju inspiraciju

Bdsm za početnike: Sadizmička vladavina Bondage Masochism guide

Da li smo dovoljno dobri samo na način na koji smo?

Post Život

Šeme vlasništva vlasništva su tajno oružje prvog kupca

Prijatelji na Tvitter-u - kako je jedan tvit postao doživotno prijateljstvo

Najgora priča o prvim pričama od strane Čekera koji su bili svedoci njih

Post Život

Lorraine Pascale deli svoje omiljene recepte i lokalne prodavnice

Evo gde ćete dobiti najbolji pogled u Cambridgeu

Inspirisale žene i devojke za međunarodni dan djevojčice. Marie Claire

Post Život

Penzije: Sve što trebate znati i sva vaša pitanja odgovorili su

Kako stići nogom u vrata bez kontakata